suprise!!

di hari yg indah nian ini..ceh!!
ayat nak best jer..haha!!ni ade story nih..
haha..

cite nih best gak arr..tp bagi aku jela..taktaula bg korg..
cmni..ptg td aku g maen skate ngan nabil..suddenly..ceh..
tibe2 seorang hamba allah yg bername khairunnisa azalin a.k.a adek aku a.k.a baby..tlh mengcall aku..
then die ckp ee baek awk balek cpt ade suprise!!..then hati aku berdegup kencang..
lps tuh aku begging kat nabil supaye menghantar aku pulang..
ayat die cmni..nabil-nabil bleh tolong antar aku balek tak??adek aku kte ade suprise..pstu nabil kate ah...ok jom syg..hee...
syg tu aku tmbah jer..

on d way balek umah..hati aku berdegup kencang ....
mase aku menjejakkan kaki ke perkarangan umah aku..
aku dah mule terhidu sesuatu yg membahagiakan aku..
aku tgk je babah sedang memegang sebiji or sebuah gitar yg amat cantik..hehehe..
aku sudah mule tersenyum..
wah!!cantik sungguh dong!!

tula yg best nye arini..dpt gitar!!karen lg..haha..
gitar aku jename die SX..






No comments:

Post a Comment