berbuka dan berbuka lagi!!

smlm g berbuka kt MANHATTAN FISH MARKET...
wah kenyang banget DONG!!hehe.. sblum tu dah berbuke sket kt umah..hehe...
mcm2 ktorg mkn kt sne..huh..nak abeskan pown susah gak..


TIRAM
-aku sbnrnye bukanla minat sgt mkn TIRAM ni..
aku tau tiram ni tak sedap..
tp kt sne rse mcm nk makan gak.. wah!! NIKMATNYE..susah aku nk ckp..
sng ckp membuatkan aku rase loye arr..sampai nak muntah..
lps aku makan YAYA lak nak cube mkn tiram nih..
mule2 tgk muke die ok jekk..

30 saat lps tuh muke die berubah menjadi PELIK hehe...
lps dah jd pelik die tutup mulut die ngan tangan..
die bukak je tangan die tgk2 tiram tuh dah tersembur keluar MELEKAT kt tangan ngan pipi die..

yeuksss...geli...warne KUNING.. dashyat!!!

pulang ke rumah ..dlm kete aku tido jer..
aku bgun je da sampai umah..
tk dpt nk menikmati permandangan sekeliling ketika menaiki kereta..


ok..bubbye!!

No comments:

Post a Comment