Khamis

Today is thursday. heheh
arini aku tak wat pape pown. aku cume dok umah tgk tv, makan2 n ape2 je..
dah kol 2.30 camtu arr aku menghidupkan enjin moto then tros menggerakkan moto aku menuju ioi..niat aku nak crik keje. tp sampai sane je aku just jln2 n melihat telatah masyarakat melayu cina dan indi yg ade kat malaysia nih plus bangla2 yg keje kat situ. haha! kesimpulannye aku lgsong tak tanye mne2 kedai yang ade menawarkan keje kosong utk aku isi.. haha
blik je dah kol 4.00 lebih aku pown menyiapkan diri utk ke gelanggang futsal yg sebenarnye gelanggang basketball tuh..
then aku pown g la maen futsal but sblm tuh aku mkn dlu kat rishadh..abes makan je aku mengimbau balik mase aku form1 smpai form3 dlu..aku slalu ngan kwn2 aku blik skola je g makan kat situ.. wah indahnye dlu.. haha asek ingat nak maen je..hehe skrg dah besar kne pikir mcm2 haha! lps pikir sume tuh aku bayar arr mknn tuh sume naseb cukup duit..aku byr dengan menggunakan duit syiling yg teramatla byknye..haha penuh poket seluar aku.. lps bayar aku tinggalkan moto kat kedai mkn tu then berjalan ke gelanggang futsal yang hanye bersebelahan ngan kedai mkn tu. haha
tu jela aktiviti aku arini. bosan je.. tak best pown
kayh bubbye!

1 comment: