robotic!

pda tanggal 27 june 2010 aku dan pasukan robot sekolah aku tlh dihantar ke robotic compotition peringkat negeri sembilan..robot yg perlu dibina oleh kami ialah robot yg bisa memanjat..kami pown telah menjalankan tugas seadanye..dan robot kami telah dibina sebaik mungkin..pasukan A..iaitu pasukan aku..yg telah diwakili oleh aku sendiri fathi azalin bin azami-present,wan muhammad amir bin zulkifli-captain n builder dan muhd abdul hadi bin zainuddin-programer....kumpulan B telah diwakili oleh muhd ikhsanuddin bin aww muhammad-captain n builder,faris faqri bin sazali-programmer dan muhd asyraf bin draman-present..dipendekkan cerita kedua-dua pasukan kami telah mendapatkan tempat..kumpulan B mendapat tempat kesepuluh dari 55 buah sekolah dan kumpulan aku mendapat tempat yg keempat..kitorng yg mempunyai temapat teah dihadiahi dengan dua sijil yg amat berharge..sijil penyertaan dan sijil kemenangan..tempat ketiga dimenangi oleh kolej tunku kurshiah kedua aku lupa dan pertame sekolah teknik juasseh..walaupon tak dapat pergi ke peringkat kebangsaan kitorg tetap berbangge kerane berjaye menaikkan lagi name sekolah..pada tahun yang lepas pasukan kami hanya berjaye menempatkan diri di tempat keenam dan lapan..tahun ini berjaye menaikkan dua lagi anak tangga dan juga jatuh lagi dua anak tangge..hehe..yg penting SEKOLAH MENENGAH VOKASIONAL AMPANGAN TETAP HEBAT!

No comments:

Post a Comment