lagenda budak setan!



wah!!arini aku g tgk cite nih ha..uhu..terase malu gak nak mengaku yg aku g tgk cite nih..
haha..aku g tgk ngan pak sedare aku..org laen sume tgk ngan awek dorg dan kami terase bagai dipandang serong oleh masyarakat..haha..dorg sume mesti ingat aku nih gay..aha!!


cite nih mmg best bercampur baur ngan adegan sedih yg membuatkan aku tersedu-sedu..kih2..cite nih byk membuatkan aku frust..ceh..
antare bab2 yg membuatkan aku frust..knp pompuan tuh kawen ngan azmi!!dan kenape pompuan tuh wat plastic surgery!!dan lagi knp pompuan tuh mati!!dan lagi knp kasha tuh tak kawen ngan fazura tuh!!haha..


sedih woo cite ni..nak nanges aku dibuatnye..haha!!
bg yg maseh blom menonton cite ni cepat2la tempah ticket..huhu!!





MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

No comments:

Post a Comment