home sweet home

hehe...
arini gembire sgt sbb dpt balek umah kerane demam..
ini demm yg kedua kalinye..hhaha!!
byk crite yg aku nk cite nih..
cite yg interesting arr dlu..cite nih ttg rugby..skola aku tidak dijemput utk ke skola yazid n fizi..tktau nape..
tp ari jumaat yg lepas..skol aku mengadekn friendly ngan skolah teknik tunku jaafar..
kami sume telah bermain ngan bersubgguh2!!wah!!penat weh...

keputusan perlawanan..

kami kalah dengan 4 try...dan kami berbekalkan 2 try..

name scorer bagi team kami:HURRICNES:first try disempurnakan oleh...jeng2!!


FATHI AZALIN!!!wah2!!hebat2!!

TRY YG KEDU DISEMPURNAKN OLEH SYaFIQ A.K.A PANJANG..

satu lagi berite gembire..
setibenye aku dirumah..
aku dihadiahkan sebuah bola rugby yg berjename GILBERT ats kejayaan aku lulus peperiksaan dengan baik sekali..hahaha!!

ni jela cite aku wat arinih..

nnt ade citer aku story2 lg..

No comments:

Post a Comment